יובל אלון - בניני המגורים המתקדמים בעולם
פתיחת תפריט

בניני המגורים המתקדמים בעולם

 
צור קשר
סגור חלונית
צור קשר

לחצו לחיוג מהיר 3536*

יובל אלון >מאמרים > סודות הסטיילינג: 6 טיפים שיעצבו לכם את הבית בקלות >

סודות הסטיילינג: 6 טיפים שיעצבו לכם את הבית בקלות


הבית שלנו, המקום בו אנו יוצרים את חיינו.
עיצוב מדויק שלו ישפיע על מצב הרוח והתפקוד שלנו, ומכאן גם על איכות חיינו. השילוב בין עיצוב החלל והום סטיילינג (הלבשת הבית)
מסייע למימוש הפוטנציאל של הדירה כאשר הסוד לבית מעוצב כהלכה טמון בחשיבה על הקונספט, בהתאמת הדירה לצרכי הדייר ולסגנונו, ובשילובים מפתיעים ונכונים.
הום סטיילינג נכון יתרגם את הצרכים, הרצונות, ההרגלים והטעם האישי של בני הבית לשפה של חומרים וצבעים, ולתוצאה מרשימה ומשמחת.

בתהליך העיצוב המטרה היא לייצר נוחיות ופרקטיות כזו שתגרום לדיירים "להרגיש בבית" (עיצוב מוצלח של בית נמדד לא רק במראה שלו אלא גם ברמה הפרקטית)
רכשתם את דירת החלומות ? מזל טוב!
סודות הסטיילינג: 6 טיפים שיעצבו לכם את הבית בקלות

תמונה 1 מתוך 2

 

ריכזנו עבורכם מספר טיפים שימושיים שיסייעו לכם בתהליך הלבשת הבית...

מעניקים לכם מספר טיפים שימושיים שיסייעו לכם בתהליך הלבשת הבית.  WE

1. להכניס קצת צבע
צבע הוא מרכיב מרכזי בעיצוב הבית, והסוד הוא המינון בשימוש. אין צורך לצבוע את כל קירות הבית כדי לשנות את החלל: צביעת קיר אחד תסב את תשומת הלב אליו והוא יהפוך לקיר המשמעותי בחלל. אם בחרנו להשתמש בגוון או טקסטורה דומיננטיים למדי, אפשרי לצבוע משטח קטן יותר כמו נישה או מחיצה ולחזור על הצביעה במספר משטחים קטנים בחלל שאינם נראים באותו המבט. גם חזרתיות של צבע הקיר באינטרפרטציה אחרת, יכול לתת טוויסט מעניין לחלל, כך לדוגמא, בכריות שמונחות על הספה, בהדום או בפריטי סטיילינג שונים. עוד דבר שחשוב לזכור הוא שתאורה משפיעה על מראה הצבע וצבעים נראים שונה תחת תאורה טבעית ותאורה מלאכותית, לכן כדאי לעשות דוגמאות משני גוונים של הצבע, לבחירה נכונה יותר.
 
2. צבעוניות בחדר שינה - כיוון שמדובר בחדר מנוחה מומלץ תמיד ללכת על גוונים רגועים: חמים פסטלים וכו'. את הגוונים העזים למיניהם כמו אדומים או כתומים כדאי להשאיר בחוץ.
 
3. אל תשכחו את הפינות !
בבתים גדולים, וגם בבתים קטנים, אפשר לייצר פינות נעימות וכיפיות מעבר לחללים השימושיים של הסלון, המטבח וחדר המשפחה. פינה יכולה להתאפיין בסוגים שונים, מיצירת אלטרנטיבות ישיבה נוספות שיוצרות מקום אינטימי יותר בבית, ועד פינות שהן סטיילינג בלבד ומעניקות ייחודיות שמאפיינת את בעלי הבית.  

4. כריות, כיסויים, וילונות. לטקסטילים תפקיד חשוב ביצירת תחושת בית. כריות נוי הזרוקות בנונשלנטיות על ספת הסלון, כירבולית צבעונית על כורסת הטלוויזיה, כיסוי מיטה בחדר השינה או וילון צבעוני בחדר הילדים. לכל אלו תפקיד חשוב ביצירת תחושת בית

5. תליית וילונות - אם החלל מעט נמוך ואנו רוצים לתת אשליה של גובה או אורך ניתן לעשות זאת בעזרת וילונות. כאשר תולים וילונות קרוב לתקרה ולא רק לכיסוי החלון מתקבלת אוטומטית אשליה של חלל גדול יותר ופתח גדול יותר.

6. תאורה
גופי תאורה שונים מאפשרים לנו ליצור עניין, לגרות את העין ולהדגיש את האיזורים שחשובים לנו. בחדר בו כל הפריטים מוארים באופן שווה, אף פריט אינו בולט. שימוש בכמה סוגים של תאורה, כמו מנורות שולחן, תאורה תלויה מהקיר ואפילו ספוטים, בנוסף לתאורה הכללית, יכול להפיח חיים בכל חלל ולהעניק לו עומק ואופי. אם תשכילו למקם את גופי התאורה במקומות הנכונים, תוכלו למקד את תשומת הלב באיזורים שחשובים לכם
 
לסיכום, בהום סטיילינג חשוב למצוא את מה שאתם אוהבים ולהבין למה אתם מתחברים, ולא דווקא למה שנהוג ומקובל, וכך הבית יקבל את האופי שלכם ויתאים רק לכם. אל תשכחו להכניס  את הטאץ' האישי הביתה.
 
 
*התמונות צולמו בדירות לדוגמא בפרוייקט we בשכונת גבעת הרקפות

 

 

יובל אלון   |   רח' החרושת 4, א.ת. קרית ביאליק מיקוד 27110  |   מען למכתבים: ת.ד. 1119, א.ת. קרית ביאליק  |   טל'. 04-8744234   |   פקס. 04-8744549

 

הצהרת נגישות

הפעל נגישות

בניית אתרים