יובל אלון - בניני המגורים המתקדמים בעולם
פתיחת תפריט

בניני המגורים המתקדמים בעולם

 
צור קשר
סגור חלונית
צור קשר

לחצו לחיוג מהיר 3536*

יובל אלון >מאמרים > משתלם: פארק ליד הבית >

משתלם: פארק ליד הבית

מחקר ישראלי בדק האם פארקים עירוניים אכן מעלים את ערכם הכספי של הדירות בסביבתם . הממצאים: אזורים ירוקים יכולים להעלות את שווי הדירות במאות אלפי שקלים

תוסיפו לזה את חווית המגורים ותיהנו מעיסקה משתלמת במיוחד.

 

המרחבים הירוקים בסביבת המגורים שמספקים לנו הפארקים ומתקניהם מזמינים אליהם בכל שעות היממה את כל תושבי השכונה – צעירים וקשישים, הורים וילדים – והם מהווים חלק בלתי נפרד מהנוף האורבני. בפריז למשל קיימים מעל ל־420 פארקים עירוניים ובהם יותר מ־250 אלף עצים, מה שממחיש את נחיצותן של הריאות הירוקות במרחב הציבורי.

 

מחקרים מסוימים גורסים כי ככל שהפארק נמצא בסמוך לבנייני המגורים, ערך השכונה (וערך הדירות) עולה בהתאם. על פי מחקר שערכו החוקרים מתן תמרי וטל בר-און מביה"ס לקיימות במרכז הבינתחומי הרצליה נמצא כי פארקים ירוקים אכן מעלים את ערך הדירות בשכונות שסביבם.

 

כולם יודעים שכיף לגור ליד פארק – צעידות בוקר עם הכלב, ג'וגינג וירוק בחלון והנה עוד מספר עובדות ששווה לכם לדעת:

 

משתלם: פארק ליד הבית

תמונה 1 מתוך 2

 

הפארק מפחית רעש

הפארק מפחית רעש בכ-0.16 דציבלים בממוצע לכל מטר קירבה אליו, וכך מעלה ערך דירה הממוקמת סביבו בכ-9.25%

 

הירוק כמוסיף ערך –

הערך של קרבה לפארק בא לידי ביטוי לא רק בעצם העובדה שיש נוף של פארק בסביבת המגורים שלכם. הפארק עצמו שבו משפחות יכולות ,ליהנות מספורט (מסלולי אופניים, שבילי הליכה) ומשעות פנאי בשטח ירוק משמעותי במיוחד בערים שאינן משיקות לאיזורים ירוקים ויש לעובדה זו ערך משמעותי.

 

אייל פניאן מנהל השיווק של קבוצת יובל- אלון הבונה את פרוייקט we

 

בשכונת גבעת הרקפות בשילוב פארק ירוק של שטח נרחב של כ – 20 דונם (כ – 30% משטח הפרוייקט) ויכלול: גינת ירק קהילתית, בריכה אקולוגית מתקני ספורט, שבילי אופניים ושבילים ציבוריים המובילים לשאר חלקי השכונה.

"אנשים מעדיפים לגור סביב פארק בין היתר בגלל התחושה של הירוק והידיעה שהילדים נמצאים קרוב לבית בסביבה בטוחה. מבחינת הנכס לגור ליד פארק אומר שיש שטח רחב ופתוח בחזית בלי סיכון שייבנה בניין מולו בעתיד.

הפארק השכונתי ממצב את האזור באופן ייחודי ומבוקש והוא בעל ערך מוסף גדול לאותו אזור מגורים".

  

לסיכום: פארק ירוק ליד הבית מסמן הבטחה לא רק לחוויית מגורים ולעליית ערך הנכס אלא טומן בחובו הבטחה נוספת לכך שהנוף הפתוח בסביבת המגורים שלכם יישמר במיוחד כאשר מדובר במתחם חדש שבנייתו טרם הושלמה.

 

 

יובל אלון   |   רח' החרושת 4, א.ת. קרית ביאליק מיקוד 27110  |   מען למכתבים: ת.ד. 1119, א.ת. קרית ביאליק  |   טל'. 04-8744234   |   פקס. 04-8744549

 

הצהרת נגישות

הפעל נגישות

בניית אתרים