יובל אלון - בניני המגורים המתקדמים בעולם
פתיחת תפריט

בניני המגורים המתקדמים בעולם

 
צור קשר
סגור חלונית
צור קשר

לחצו לחיוג מהיר 3536*

יובל אלון >מאמרים > איך לבחון סביבת מגורים כאשר רוכשים דירה? >

איך לבחון סביבת מגורים כאשר רוכשים דירה?

איך לבחון סביבת מגורים כאשר רוכשים דירה?
 
איך בוחרים מקום מגורים? זו שאלה שכמעט כל אדם או משפחה מתלבטים בה לפחות פעם אחת במהלך חייהם. כשקונים דירה חדשה, לרוכשים יש השפעה רבה על איך תיראה הדירה מבפנים. החללים, החדרים, העיצוב. אבל היכולת להשפיע על סביבת מגורים למעשה כמעט לא קיימת. בחירת השכונה היא חלק בלתי נפרד ושווה משקל בקבלת החלטה.
 
אם גם אתם בין המתלבטים הכתבה הבאה תסייע לכם להחליט איפה אתם רוצים לקנות את הנכס הבא שלכם :
 
קהילה איכותית – התעצמות הקהילתיות בשכונות החדשות היא תופעה מבורכת שמעודדת חיי קהילה פוריים, יצירת מעגלים חברתיים חדשים ומעורבות חברתית. יזמים רבים שבונים פרוייקטים חדשים בשכונות קיימות מבינים את חשיבות החיבור לקהילה ופועלים ע"מ לייצר חווית מגורים עם ערך מוסף.
 
שירותים קהילתיים : בדקו מה הם השירותים הקהילתיים המוצעים לכם בשכונה בין אם מדובר במתנ"ס, שירותי בריאות, בתי ספר, גני ילדים או בית כנסת.
 
שטחים ירוקים: לאנשים שמחפשים ירוק בעיניים ובפרט למשפחות עם ילדים פארק קרוב לבית הוא נכס לשנים רבות.
 
נגישות מקסימלית – לגור בעיר ולהרגיש בכפר זו לא קלישאה. סביבת מגורים שמשלבת שקט וירוק מסביב עם נגישות מקסימלית לצירי תנועה מרכזיים ולמוקדי בילוי ופנאי היא קלף מנצח בבחירת איזור מגורים.
 
שכונה קיימת או שכונה חדשה - איזורי בנייה חדשים הם הימור לא קטן קשה להבין בדיוק איך תראה השכונה, האם היא תכיל בתוכה את השירותים הרלוונטיים בתוך זמן קצר? מי האוכלוסייה שצפויה להתגורר בשכונה וכו', לכן אם אתם לא חלק מקבוצת אוהבי ההפתעות רכישת דירה בשכונה קיימת היא יתרון גדול עבורכם. בטרם תרכשו את הנכס תוכלו להתרשם מסביבת המגורים העתידית שלכם. החינוך, הקהילה, מבני הציבור, הפיתוח הסביבתי כל המידע קיים וזמין עבורכם.
 
בהצלחה!
איך לבחון סביבת מגורים כאשר רוכשים דירה?

 

 

 

יובל אלון   |   רח' החרושת 4, א.ת. קרית ביאליק מיקוד 27110  |   מען למכתבים: ת.ד. 1119, א.ת. קרית ביאליק  |   טל'. 04-8744234   |   פקס. 04-8744549

 

הצהרת נגישות

הפעל נגישות

בניית אתרים